dissabte, 28 d’abril del 2012

VISITA DE L'ENRIC LLUCH

Ens ha visitat l'Enric Lluch, autor de la col·lecció "Un bagul de monstres", uns llibres que ens agraden molt:


" Perquè són molt bonics" Ainhoa
" Perquè són de por" Hugo, Alvaro, Rosa Maria, Emma, Rui
" Són molt divertits i el dibuixos també" Daniel
" M'agraden els fantasmes" Gerard
" M'agraden els títols" Mireia, Oriol
" Magraden les portades" Milena
" Magraden els contes" David
" M'agrada perquè fa lletra d'impremta" Triana
" M'agrada quan la Núria ens llegeix els contes" Nadia, Àurea
" M'agrada com escriu" Mar
" M'agrada el conte del zombi" Izan
" M'agrada la lletra" Igor
" M'agrada perquè s'ho inventa ell mateix" Clara V
" M'agrada perquè fa lletra bé" Laia
" A mi em fa gràcia" Kayla
" M'agrada perquè m'agraden els monstres" Pau





 L'Enric té poc cabell i parla en valencià. Ens ha agradat quan ens ha ensenyat la llibreta on escriu els contes amb una lletra molt petita. També ens agrada la seva manera de llegir, d'explicar i d'inventar contes. Ha estat molt interessant la seva visita. Ens ha signat els contes.


Els Coets

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada